[Csaladtortenet 2] Érdekes nevek -bejegyzések

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Nov. 24., Cs, 21:46:14 CET

khm... kérdés, hogy valóban a pap volt-e, vagy egy vicces kedvű indexelő... :)
azért érdemes lenne megnézni (Krisztina, neked is magát az
anyakönyvet) - tekintve, hogy egy Nagy K. is szerepel az adatbázisban
anyaként: 02 Dec 1865	Hidegkút,​ Veszprém,​ Hungary - ha valaki
kutatja a települést, a biztonság kedvéért ellenőrizhetné

ha mégis ezt írta be a pap, felmerül bennem a kérds: utána minden
alkalommal, mikor itt nyitotta ki az anyakönyvet valamiért, rongyolt
gyónni?

Az ominózus kifejezés amúgy családnévként is előfordul...

K.