[Csaladtortenet 2] Érdekes nevek -bejegyzések

Dr. Szegõ Ágnes orban_99 at yahoo.com
2011. Nov. 24., Cs, 21:11:19 CET

Erről jut eszembe, apai ágon egy 1939-ben kiadott házassági anyakönyvi kivonattal indultam a családfa kutatásnak. (nagyszüleim 1908-ban, Debrecenben kötött házasságáról adták ki) Ebbben dédapám keresztneveként Eszter szerepelt. Sokáig azt hittem, hogy talán azért volt így bejegyezve az anyakönyvbe, mert nem akarták, hogy elvigyék katonának, később kiderült, hogy a neve Etner volt (Wielkie Oczyban született)
Sz. Ágnes