[Csaladtortenet 2] Anyakönyv

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Nov. 24., Cs, 21:15:00 CET

 Kedves Listatársak!
Még egy érdekes téma: a legidősebb halott, mondjuk az 1. VH előtt.
A rimaszombatiban találtam egy 103 évest 1848 el?ttr?l. (A pontos dátumra nem emlékszem sajnos)
A keresett Mórász Istvánt viszont nem találtam meg. 1830-ban még keresztapa volt a felesége- ki pár hónappal később 80 (84?) évesen meghalt -  volt a keresztanya.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -