[Csaladtortenet 2] ] törvénytelen gyerek #s anyakönyvek

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2011. Nov. 24., Cs, 21:21:34 CET

Kedves Mindenki!

Én bizony találkoztam olyannal, hogy ugyan attól az apától trv-en
kívül született több gyerek. a második gyerek születése után
házasodtak és bejegyezték az akvbe, hogy utólag törvényesítve a
házasság által.
szerintem erre nem volt szabály, helyi szokások é s az egyéni igények
alakíthatták, no meg a pap, mennyire volt alapos.

üdv r.Éva