[Csaladtortenet 2] életkor

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2011. Nov. 24., Cs, 22:24:30 CET

A mi családunkban is találtam egy életkorral összefüggő érdekes storyt az 1700-as évek végéről,aminek megfejtése sok időmet lekötötte.A család neve nem volt tucatnév a faluban. Egy fiatal ember házasságánál nem tudtam elhelyezni az apa személyét a korfán.Hosszas keresgélés után jöttem rá az alábbiakra.Az apának és feleségének " rendes " időben kötött házasságuk 25 éve alatt 13 gyermeke született / közülük 8 érte meg a felnőtt kort / . A feleség 42 éves korában meghalt.Férje 15 évvel később 60 évesen újra nősült, ebből a házasságból született a vőlegény. Az apa megérte ennek a gyermekének a házasságkötését is.Tehát az életkorral csínján kell bánni, én legalábbis ezt a következtést vontam le a történetből. .üdv A Éva