[Csaladtortenet 2] nevek és életkor

Dr. Szegõ Ágnes orban_99 at yahoo.com
2011. Nov. 25., P, 09:22:35 CET

Kedves Listatagok,
néhány éve a nagyiváni polgármesterasszony volt születési nevén Halál.
Életkor: nőknél azért behatárolt.
Saját kutatásaimban is sokszor találkoztam azzal, hogy a feleség halála után a férj többször nősült, a legszélsőségesebb eset az volt, amikor az első házasságból született 8 gyerek, ezután a feleség meghalt, a férj 60 évesen újranősült, a feleség 27 éves volt, még 8 gyerek született, a legkisebb születésekor az apa 76 éves volt. Ez a gyerek 82 éves korában halt meg (jól ismertem). Ma is van olyan ismerősöm, akinek az apja 80 éves volt a fia születésekor :)
A sok gyerek miatt vannak a leszármazottaknál, illetve a rokonságban nagy életkori csúszások, van 84 éves unokatestvérem és 24 éves is, és egymással is unokatestvérek
Szegő Ágnes