[Csaladtortenet 2] gyorsabb lapozás és Volkány

Imre Nyul nyul.csf at gmail.com
2011. Nov. 26., Szo, 23:14:19 CET

Kedves Listatagok!

Én is örülnék ha megkaphatnám.
Köszönöm előre is!

Imre

Bocs, ha két helyről is elmegy a levelem, de nem tudom, hogy a levelező
program, vagy az internetem akadozik déltől kezdve.

Üdvözlettel, Nyul Imre

Kutatott nevek: Nyúl/Nyul, Békés (1700-1800-as évek), Oláh (1800-as
évek), Mezner (1700-as évek, Kortsek (1700-1800-as évek)
Kutatott helységek: Borsos-Berinke/Borsosberény, Kálló, Tereske,
Nézsa, Szendehely, Zsély, Balassagyarmat, Felsőtárkány, Csány,
Apcz/Apc

Nyul Imre
Debrecen
nyul.csf at gmail.com