[Csaladtortenet 2] Ancestry

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2011. Okt. 2., V, 20:20:47 CEST

Gyakorlatilag most is fizetős
Azt meg lehet tenni, hogy rákattintasz a searchre
A first name a keresztnév, a last name a vezetéknév
S h a találatra kattintasz gyakran az jön elő, hogy fizetni kell, DE az első
14 nap ingyenes állitólag, én megtettem hajdanán, hogy elhittem és megadtam
abankkártya adataimat, mert azt kérik, s számláztak mondván túlléptem a 14
napot, nem vitatkoztam mert találtam vagy 4 pasasomat, szóval óvatósan azzal
a 14 nappal
Ezenkívül nem tudom hogyan lehet az útvesztőkön átvinni Benneteket, mert ha
találsz valamit rákattintasz, akkor ismét csak angolul kell tudni :-(
4si Gyuri