[Csaladtortenet 2] listahasználathoz segítségkérés

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2011. Okt. 6., Cs, 08:18:07 CEST

Kedves Listatagok!

Levelező oldalak használatában (is) járatlanként segítséget kérek, hogy
részt vehessek a közösségi kommunikációban. A regisztráción (azt hittem?)
sikeresen túlestem, de nem találom azt a felületet, ahol a beírt üzeneteket
olvashatnám, ahol válaszolhatnék bárkinek is, azaz magát az "üzenőfalat". A
lista tartalma időnként megérkezik ugyan az e-mail címemre, de ezt meg
képtelen vagyok értelmezni. (Néhány szavas bejegyzéseket kell féloldalnyi
számsor, angol rövidítések, számomra érthetetlen e-mailazonosítók közül kell
kibogarászni, ráadásul mind az üzenetek, mind a többi kísérő betűhalmaz
többszörözve ismétli magát az e-mailemben.) Ez lenne a modern kor közösségi
felülete? Létezik bárki, aki ezen kiismeri magát, képes visszakeresni
hónapokkal később egy bejegyzést, utólag reagálni bárkinek? Stb.
Nyilvánvalóan én csinálok rosszul valamit. Kértem már segítséget a listáról
találomra  kiválasztott e-mail címekről, de vagy nem válaszoltak, vagy épp
azon a felületen üzentek, amit nem érek el, vagy nem értek meg.
Érdekes, hogy az e-mailemre érkező listaüzenetek mindegyike többször is
tartalmazza (összességében többször, mint az érdemi üzenet összessége), hogy
hogyan tudok leiratkozni a listáról!
Eddig a felületig eljutok:

 s nem tovább.
Itt van egy lehetőség ugyan az archívumba navigálni, mely lehetőség mellett
zárójelben dőlt betűs szöveg figyelmeztet, hogy az aktuális lista a
listatagok privilégiuma.
Az én regisztrációm ezek szerint nem listatagságot jelent? És ha tényleg
nem, akkor mit kell tenni a listatagságért? S ha listatag lennék, akkor hol
van az a felület, amire csak én vagyok jogosult listatag jogállásom okán?
Miután nem tudom követni, fogalmam sincs, megjelenik-e ez az üzenet a
felületen, eljut-e bárkihez is, aki képes és akar segíteni. Ha mégis, akkor
kérem instruáljon a wegyor at freemail.hu címen privátban.

Köszönettel:
wéber györgy