[Csaladtortenet 2] listahasználathoz segítségkérés

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2011. Okt. 6., Cs, 08:58:01 CEST

Kedves György!

részen találunk egy gombot ( ) amin keresztül - azonosító adataink megadása után - módosíthatóak a
személyünkhöz fűződő beállítások. Középtájt van az a beállítási lehetőség (Digest forma megadása)
amit kikapcsolva egyenként, s nem naponta egyszer/egyben kapjuk a listatársak üzeneteit.

- levelezőlista, tehát nem közösségi portál: levelet lehet írni, amit az összes listatag megkap.
Némi plusz szolgáltatás, hogy az arhivált leveleket választható ([Téma][Tárgy][Szerző][Dátum]
sorrendben webfelületen is meg lehet tekinteni. Ennyi, s nem több.

- arhívum megtekintése:
"Ha a korábbi leveleket, hozzászólásokat szeretnéd látni, látogasd meg a(z) csaladtortenet
archívumot", ahol a "családtörténet archívumot" szöveg a weboldalakon megszokott módon, kékkel
kiemelve és aláhúzva jelzi, hogy rákattintva elérjük a hivatkozott címet.

- mégegyszer: nem webportál, nem fórum, nem facebook, iwiw stb, hanem levelező lista, egyszerű,
hagyományos közösségi (értsd:csoportos) e-mail váltásra.

Üdv,
Gazsi