[Csaladtortenet 2] Mormon adatok

Szucs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2011. Okt. 7., P, 09:18:37 CEST

T. Lista!

A Mormon adatbázist szerintem nem bővítették, hanem a találati esélyeket, az eredményeket javították.
Valószínű a kereső motorjukat frissítették.

A gyászjelentéseknél pedig ők is rájöttek a határ nevek jelentőségére.
Így az is frissült.
Azért kíváncsi lennék, hogy honnan jöttek erre rá! :)

A katolikus adatbázisban való keresésről annyit, hogy véleményem szerint a település ismerete nélkül nem sokat ér.
Én Ceglédet kutatom zömében, két név van ami nem Ceglédhez köthető, az egyikről semmi információm sincs mert 1500 db találatot ad, honnan tudjam melyik az enyém, így elakadtam azon az ágon. A másikat pontosan tudom (1670-ig) viszont az is hiányos az adatbázisban, mert hiányoznak még helyiségek.

Visszatérve Ceglédre én minden családot, nevet addig kutatok amíg nincs olyan, hogy egy évben vagy néhány éven belül azonos nevű gyerekek születtek két családban, eltérő apáktól. Persze annyival könnyebb a helyzetem, hogy igazán már csak az 1820 előtti neveket kutatom, amikor jóval kevesebben születtek. Ugyanez az 1800-as évek végén már tényleg nem vezetne eredményre. Minden esetben megnézem, hogy a szülőknek összesen hány gyerekük született az első és az utolsó születése alapján nagyvalószínűséggel behatárolható, hogy mikor születtek a szülők.
Így a levéltárban már csak ellenőrizni kell az eredményeket, de azt nem lehet kihagyni!!!!

üdv
Szűcs

Message: 5