[Csaladtortenet 2] ruszin anyakönyv utoljára

Szücs Krisztina szkrisztina76 at indamail.hu
2011. Okt. 11., K, 20:37:14 CEST

Kedves Kutatótársak!

Tegnap este óta próbálom elküldeni ezt a mailt a listára de gyanítom, hogy csak a kép ment át és komplett őrültnek néztek!

Először is köszönöm szépen a legutóbbi segítségeteket Hajdúböszörménnyel kapcsolatban!

Újra lenne egy kérdésem!

A  familysearch oldalon Sáros megye, Gerlachov település görög katilikus  anyakönyveinek kutatása során felfedeztem, hogy 1810 előtt valamilyen  általam ismeretlen nyelven vezették az anyakönyvvezetést. A hely és a  vallás alapján lehetne talán ukrán, lengyel, szlovák, görög, ruszin?  Szerintetek mi lehet ez?

Kiváncsi vagyok, Ti mit mondtok rá! Van  kb 100 db hasonló oldal, jó lenne ha tudnám, egyáltalán honnan kérjek  majd nyelvi segítséget az adott családnév beazonosításához.

A melléklet már kétszer elment a listára...most nem csatolom be!

Üdvözlettel,
Szücs Krisztina