[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / ruszin anyakönyv utoljára

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2011. Okt. 12., Sze, 11:31:13 CEST

Kedves Krisztina,
Ez amit nézel valoszinüleg ruszin görögkatolikus anyakönyv,
ahova régi cirill betükkel irogattak. Nagy élmény a megfejtése.
Javasolom, hogy fejtsed meg az anyakönyvből azokat a
betüket, amelyek a keresett névhez kellenek (pap irását) ezt irjad le egy papirra
és igy összehasonlitgatva keresgessed az ösödet.
Én jól tudok oroszul mégi megkinlodtam a kutatásommal.
üdv
Hunyady Laci