[Csaladtortenet 2] Riedl család Olasz vagy Olaszfalu

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Okt. 25., K, 12:15:23 CEST

Kedves Jóska,

nem. Egyértelműen a baranya megyei Olaszról van szó

Name: Sidonia Renata Aloisia Riedl
Event: BAPTISM
Event Date: 03 Jul 1855 Event
Place: Olasz, Baranya, Hungary
Gender: Female
Father: Josephus Riedl Mother: Renata More

Mivel uradalmi akármi volt, akárhonnan is jöhetett... :) A falu egybként a
Batthyány család birtoka volt - sok mással egyetemben...
Az 1700-as években ide is betelepültek németek, mint a megye nagyon sok
településére.

De Máténak sajnos nem nagyon tudok tippeket adni, hogy merre keressen.
Mivel a Móré név nem ismerős a környéken (szomszéd faluban nőttem fel),
ezért feltételezem, hogy máshol kötöttek házasságot, és a munkája során
került Olaszra Herr Riedl...

Üdv:
Krisztián