[Csaladtortenet 2] Riedl család Olasz vagy Olaszfalu

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Okt. 25., K, 12:22:05 CEST

Kedves Máté,

Alábbiakon kívül javaslom Enying anyakönyveit meglesni, mivel ott korban
anyának illő More Renata is született, igaz, csak a második nevük Renata,
az első Mária, a harmadik meg Ida és Erzsébet :)

Mivel Szidinek is 3 neve volt (bár ez nem egyértelmű összefüggés),
potenciálisan szóba jöhet... és Enyingnél esetleg utalást is találsz
házasságra, vagy a házasságiban lehet, meg is találod őket.

Mellesleg Enying szintén a Batthyányak birtoka volt...

Üdv:
Krisztián