AW: [Csaladtortenet 2] művészek és családfáik

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Okt. 25., K, 18:35:44 CEST

Kedves Tamás!

Az ötlet nem "hülye", hanem nagyon szépen ki lehetne mutatni, hogy MO-on a művészet mennyire meg volt becsülve.
Ez hazánk hírnevét is öregbítené.
De már a 17.században is egy egyetemi tanárság jogosítvány volt a nemességhez!
Persze akkor ezekbő sokkal kevesebb volt, mint akár őtven éve, hogy a mai számokról ne is beszéljek.
De gondolom az is számított, hogy ezek főleg külföldi egyetemeken tanítottak!

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -