[Csaladtortenet 2] mormon adatbázis

Szucs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2011. Sze. 9., P, 12:42:25 CEST

Kedves Kutató társak!

Némileg átnézve, úgy látom hogy jó néhány megyével és településsel bővült az adatbázis.
Nem csak a mai M.o-hoz tartozó megyék hanem mondjuk pl. Nyitra, Temes, Torontál megyét is láttam.
Sok új adat van fenn a dunántúli megyékből, Vas, Zala, Veszprém, Győr, Moson, Baranya...

Előkerültek ékezetes betűk is, tehát tovább fejleszthettek, finomítottak a Mormonok, vagy akik nekik dolgoztak.
Szerintem sokat javult az adatbázis, a szűrők pedig nagyon jól működnek most már, rengeteget segítenek a keresésben.

Javaslom a * (csillag) alkalmazását, pl. én a Thanhoffer nevet is kutatom,  azoknál a betűknél ahol gondolom, hogy rosszul írhatták a neveket a bedolgozók * jelet teszek a név beírásakor, a betű vagy betűk helyére. Ezzel minden olyan adatot kiad ami hasonlíthat a beírt szöveghez. Tehát a Tan*r-nél kihozta a Tankottert, Tanhoffert, Tandor és még nagyon sok variációt, amit normál esetben nem hozna ki, de lehet írni *hoffer-t is ebben az esetbe a Tauhoffer, Tohoffer, Donhoffer, Janhoffer és további nevek jönnek elő.
Így a csillag billentyű egy vagy több betűt helyettesíthet.
Ezt azoknak írtam akik még csak kezdők.

Szerintetek mennyi lehet még a hiányzó adat?

A 16 millió adat megoszlása a következő (közben megtaláltam)

Austria (2,386)Croatia (33,441)Hungary (15,788,924)Romania (12,921)Serbia (611,259)Slovenia (11,513)Yugoslavia (656,213)

Abauj Torno Megye (165,441)
Abaúj-Torna (5,837)
Arad Megye (32,417)
Bacs-Bodrog Megye (1,337,331)
Baranya (935,214)
Bereg Megye (2,838)
Bihar Megye (6,026)
Borsod (15,678)
Borsod Megye (204,337)
Borsod-Abaúj-Zemplén (446,599)
Bács-Bodrog (55,453)
Bács-Kiskun (265,653)
Békés (207,269)
Csanad Megye (168,081)
Csongrád (707,806)
Debrecen (20,449)
Esztergom Megye (169,476)
Fejér (637,225)
Gomor Megye (46,000)
Győr (376,332)
Győr-Moson-Sopron (119,635)
Hajdú-Bihar (71,217)
Heves (1,040,155)
Hont Megye (52,670)
Jász-Nagykun-Szolnok (710,645)
Kecskemét (176,137)
Kolozs Megye (31,431)
Komárom (200,931)
Komárom-Esztergom (299,757)
Moson (5,619)
Moson Megye (154,123)
Nyitra Megye (50,840)
Nógrád (496,506)
Pest (195,626)
Pest-Pilis-Solt-Kis-Kun Megye (2,498,204)
Pest-Pilis-Solt-Kiskun (176,137)
Saros Megye (5,837)
Somogy (792,978)
Sopron (521,031)
Szabolcs Megye (220,384)
Szabolcs-Szatmár-Bereg (42,555)
Szatmar Megye (38,652)
Szeged (269,975)
Szolnok (539,766)
Szolnok-Doboka Megye (10,984)
Temes Megye (12,921)
Tolna (948,848)
Torontal Megye (88,551)
Vas (743,564)
Veszprém (850,586)
Zala (1,012,622)
Zemplen Megye (81,687)

Szűcs László
e-mail: .. szucslaci970 at gmail.com
e-mail: .. szucs.laszlo at posta.hu
 http://szucs-csalad.hupont.hu/
Kutatott nevek: Szűcs, Bálint, Mészáros, Détári, Thanhoffer, Paprika, Vittek, Bihari, Kardos, Vinke, Krizsán, Zakar, Magyar, Lovas, Bencze, Bivalyi, Darányi, Budai, Kenéz, Tar, Oldal, Jámbor, Takács, Nyalábos, Szunyog, Pataki, Kandorf,