[Csaladtortenet 2] mormon adatbázis

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2011. Sze. 9., P, 19:26:01 CEST

Köszöntök Mindenkit,

Laci soraira annyit reagálnék, hogy Vas, Győr, Moson sőt Sopron megyéből
eddig is rengeteg adat volt, de bővülést is találtam már

Vas -  Egyházaskesző, Kenyeri

Sopron - Újkér, Sajtoskál

Az eddigi "lyukak" befoltozását nem vettem észre. Pl Rohonc / Rechnitz,
Vas 1855-től hiányzik.

Nagyszentmihály / Großpetersdorf, Vas 1863-tól hiányzik.

Nem kritikaként szántam soraim.

Üdv

Tamás