[Csaladtortenet 2] Oldalak hiányoznak az anyakönyvekből

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Sze. 14., Sze, 08:10:43 CEST

Nem biztos, hogy figyelmetlenül szkennelték be, lehet, hogy alapból hiányzik
az adott oldal. Ezt, ha ismert tény, általában fel szokták tüntetni a
tekercsek elején (film esetében mindenképp, de valószínűleg megtalálható a
szkennelt változatban is, mivel a duplikátumok megszüntetésével sem
bajlódtak)

Üdv:
Krisztián