[Csaladtortenet 2] Zsolt Nándor kutatás

cs.Nagy Lajos lajos0730 at freemail.hu
2011. Sze. 25., V, 11:14:14 CEST

Tisztelt Családtörténet! Nem tudom pontosan miért vagyok szomorú: vagy én vagyok járatlan a levelezésben (hajlok rá, hogy igen), netán olyan a kérésem, ami teljesíthetetlen. Megkísérlem ismét. Cs. Nagy Lajos, lajos0730 at freemail.hu vagyok. Szülővárosom jeles emberéről, Zsolt Nándor zeneszerző, akadémai hegedű professzor, világjáró hegedű virtuózról írok. Műveinek többségét összegyűjtöttem. A két legfontosabbat, a D-dúr szimfóniát és az I. Hegedűversenyt nem. A szálak a néhai feleséghez vezetnek. Emiatt szeretném tudni: KREIVICH TERÉZIA, sz. Budapest, 1905. január 8., apja neve: Kreivich Ignác kilétét, Zsolt 1936-os halála után mi lett vele(elképzelhető-e, hogy él még?), netán a családnál maradtak-e a kéziratos kották? Tudtommal Zsolt 1932-ben, Bp. V. kerületi anyakönyvi hivatalban kötött házasságot Teréziával.Zenetörténeti és helytörténeti szempontból bármilyen kis segítségért is hálás lennék. Köszönettel: Cs. Nagy Lajos
Esztergom