[Csaladtortenet 2] Zsolt Nándor kutatás

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2011. Sze. 25., V, 12:42:12 CEST

1932.11.05-én kötöttek házasságot, az V kerületbe
Az édesapa ekkor már nem élt
Pontos neve Kraivich Terézia és Kraivich Ignác (Igy szerepel az akv-ben, s
aláirta a lány) Az anya Fresz Terézia Mária
Még annyi, hogy római katolikusok voltak
Ha lesz időm megkeresem a születési akv bejegyzést, tiz kerületet kell
bogarásszak, az V-tel kezdem
Ha szerencsénk van van UB a halálára vconatkozóan
4si Gyuri