[Csaladtortenet 2] AZ ÉV KUTATÓHELYE

Németh József nemeth.jozsef at vpmegye.hu
2011. Sze. 27., K, 10:31:01 CEST

Kedves Családkutató Fanatikus Társaim!
Egyesületünk, a MACSE (Magyar Családtörténet-kutató Egyesület) útjára indítja AZ ÉV KUTATÓHELYE díjra szavazást, amelyben nem csak tagjaink, hanem minden, a családfakutatásnak elkötelezett társunk véleményére számítunk.
Csatoltan küldöm a Felhívást és a Szavazólapot. (Remélem tudok csatolmányt küldeni...)
Mint az anyagból kitűnik, nekem (az én címemre) kell visszaküldeni.
Reményeink szerint akár 300-400 szavazólap alapján tudjuk majd odaítélni a díjat.
Különösen fontosnak tartom ezt abból a szempontból is, hogy most a hétvégi MACSE közgyűlésen is elhangzott, hogy nem igazán vesznek komolyan bennünket a levéltárakban, és az is, hogy ezzel nem kell különösebben foglalkozni. A véleményem szerint pedig igenis kell, és talán ez a díj is egy lehetőség arra, hogy nem csak hogy elfogadtassuk magunkat, de jó kapcsolatokat is építsünk ki a levéltárakkal, kutatóhelyekkel.
GY.I.K.:
1. Hány helyre szavazhat egy ember?
Válasz: Nincs korlátozva, de szerintem reálisan 2-3 kutatóhelyre.
2. Egyéb megjegyzések rovatba mit és milyen terjedelemben lehet írni?
Válasz: Akár kisregényt is a tapasztalatok részletes leírásával, nem baj ha ezzel 2-3 oldalas lesz a szavazólap, mert a döntésnél figyelembe vesszük majd az itt leírtakat is.
Várom az első szavazólapokat!
1-2 hetente tájékoztatni foglak benneteket arról, hogy áll a dolog.
Előre is köszönve minden szavazólapot:
Németh József