[Csaladtortenet 2] AZ ÉV KUTATÓHELYE

Németh József nemeth.jozsef at vpmegye.hu
2011. Sze. 27., K, 10:48:44 CEST

Ezek szerint csatolmányt nem tudok küldeni, ezért áthidaló megoldásként a
nemeth.jozsef at vpmegye.hu
címemen kérjetek tőlem szavazólapot és küldöm. (Nem biztos, hogy azonnal, de
fél napon belül ígérem...)
Remélem mielőbb el tudom intézni az egyesület honlapjáról való letöltését.
Ami amúgy, ha valaki még nem tudná, szeptember 24-e 00.00 órától él.
http://www.macse.org
GY.I.K.
3. Lehet-e csak virtuális helyre szavazni?
Válasz: A kiírás értelmében nem. Csak olyan helyre, ahol élő ember le tud
ülni és kutatni.
NJ