[Csaladtortenet 2] Leveltari szavazat

G.B. Jakabffy gabor49 at chello.nl
2011. Sze. 29., Cs, 13:12:25 CEST

Kedves Kutato Tarsak!

A magam reszerol szavazatom a “Hadtörténeti Intézet és Múzeum Bécsi Állandó
Hadilevéltári Kirendeltségének” adom. Masod fokon a “Honvédelmi Minisztérium
Hadtör­téneti Intézetének és Múzeum” munkatarsaira szavazok. Harmad fokon
pedig a “Directia Judeteana Timis a Arhivelor Nationale Timisoara ”
leveltart emlitenem meg. Ezekkel csak pozitiv tapasztalatom volt, igy hat
komplimentem erte. Talan kiemelnem tanulsagnak, hogy felkero leveleimre
posta fordultaval mindig reagaltak. Az a tudat, hogy ugyem besorolasba
kerult az mar megnyugtato erzessel toltott el. Turelemmel vartam es majd
minden esetben eredmennyel is zarodott kapcsolatunk.

Dolgos napokat kivanok, jo egeszseggel!

Barati udvozlettel,

Gabor B Jakabffy

 <http://members.chello.nl/gajakabffy/> http://members.chello.nl/gajakabffy/