[Csaladtortenet 2] Leveltari szavazat

Gabriella Balhegy balgabr at gmail.com
2011. Sze. 29., Cs, 19:47:03 CEST

Kedves Mindenki!
Pozitív tapasztalataimat szeretném megosztani veletek:
Első helyre teszem A Székesfehérvári Egyházmegye Levéltárát, ahonnan Mózessy
Gergely levéltáros minden esetben válaszolt levelemre, segítő javaslataiból
sokat tanultam.
Hasonló pozitív tapasztalataim vannak Ungarische Archivdelegation beim
Österreichischen Staatsarchiv magyar levéltári delegátusa dr Fazekas István
segítő tevékenységével kapcsolatban is.
A MOL is válaszol, de általában "továbbpasszolják" az embert, s aztán elvész
a fonál, érdemi válasz pedig nem érkezik.
Nem közgyűjtemény, de készséges (sokszor időbe telő, de megérkező) segítség
érkezik a Háborús Keresőszolgálattól Havasi János és Bús János Uraktól, akik
a Hadisírgondozókkal is kapcsolatban vannak.

Üdvözlettel:
Gabi