[Csaladtortenet 2] ancestry

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2011. Sze. 29., Cs, 21:58:16 CEST

Kedves Kutatótársak!

Nekem az alegnagyobb bajom az FTM-mel, hogy bizonyos dátumokat módosít. Pl:
1731. 01. 12. úgy írja be: 12 január 1731/32. Nem tudom kijavítani, nem
engedi. Azért így kicsit furcsa a dátum egy családfán.
Ha ennek megoldására tudna valaki tanácsot adni, nagyon megköszönném.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi