[Csaladtortenet 2] ancestry

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2011. Sze. 30., P, 19:03:48 CEST

Kedves Marcsi és Pál!

Köszönöm válaszotokat.

Valószínű nem fogalmaztam elég egyértelműen, ezért elnézést kérek.

 Nekem a Family Tree Maker (FTM) programmal van gondom. Nagyon jónak
találom, csak az év első hónapjainak a dátumát nem írja be jól.
Pl: 1731. 01. 12. úgy írja be: 12 január 1731/32. Nem tudom kijavítani, nem
engedi. Azért így kicsit furcsa a dátum egy családfán.
Tehát nem azt írja, hogy 12 január 1731, hanem az évnél 1731/32-t ír be és
nem tudom kijavítani, mert nem engedi. Az év első 3 hónapjánál mindig
perjellel beírja a következő évet is.

Ehhez kérnék segítséget, hogy tudnám ezt megváltoztatni.

Üdvözletel: Kovácsné Erzsi