[Csaladtortenet 2] Magyar katolikus Almanach ...

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Ápr. 1., V, 23:42:09 CEST

Kedves Kutatótársak,

ha valakinek megvan a tárgyban jelzett 1927-31-ben kiadott 'adattára',
szeretném megkérni, hogy másolja ki nekem a 8 Schmidt nevu" pap vagy
szerzetes adatait, amit állítólag tartalmaz. S ha tud valaki korábbi
papi nyilvántartásról (1900-1925 között), arról is szeretnék tudomást
szerezni.

Egy kanadai kutatónak segítek kideríteni, melyik családtagja lett pap,
amit eddig nem tudott megállapítani. A család Adony, Fejér megyei; a
kérdéses családtagok 1874 és 1895 között születtek; három lehetséges fiú
volt. A szkfehérvári püspöki levéltárral már felvettem a kapcsolatot, de
ott nem találtunk senkit, aki a családba illett volna.

Elo"re is köszönettel,

Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com