[Csaladtortenet 2] Fwd: Elefánti, Farkas, Mátics, Mátis nevek

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Ápr. 1., V, 15:27:21 CEST

Kedves Zsuzsi!

Igazából én is a Pirityi nevet kutatom. Ma így írják  Tata környékén is.

Környén a Pirityi család egyike azon kevés református családoknak,
akiknek neve 1746-tól megtalálható az anyakönyvekben. De írták a nevet
Periti, Piriti formában is, ezért figyeltem fel a Pirithy formára is.
Jó lenne kideríteni, hogy a család honnan került Környére. Ha valaki
tud segíteni megköszönöm.

üdv. Éva