[Csaladtortenet 2] férjezett asszony vezetéknév végződése (in)

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2012. Ápr. 4., Sze, 15:30:32 CEST

Kedves Pali,

Én a következő esetekkel találkoztam, előfordulásuk gyakorisága szerint:

1. német anynyelvü feleség a német anyanyelvü férje neve után
2. német anyanyelvü feleség leánykori neve után
3. magyar anyanyelvű, de német nevű feleség a férje után
4. magyar anyanyelvü, de német nevü feleség a leánykori név után
és kurriózumként:
5. német anyanyelvü anyakönyvvezető a magyar neveknél

Második kérdésre a válasz: igen! lásd 4. pont
pl