[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól / gratuláció

"Dr. Várkonyi Tibor" drvt at digitals.hu
2012. Ápr. 5., Cs, 09:33:43 CEST

Kedves Elnök Úr, kedves Laci!

Levélváltásunk óta eltelt időben többen érdeklődtek nálam, hogy a MACSE
honlapján mikor lesz elérhető az,
hogy a könyvem megjelent. Mivel ez nem tőlem függ, válaszolni nem tudtam
senkinek.

Az ügy előremozdítása érdekében írom, hogy két link helyezhető el, bár
az egyik egyértelműen reklám lenne:

1. kiadói elérhetőség (ez a reklám, nem tudom, ezt szeretnéd-e)
http://heraldikakiado.hu/konyvek/csalad-tortenet-hatarok-nelkul.htm

2. facebook-os elérhetőség (itt közlök folyamatosan részleteket a könyvből)
http://www.facebook.com/CsaladtortenetHatarokNelkul

Kérem szíves tájékoztatásodat, hogy mi a döntés, kell-e valamit tennem stb.

Kellemes Ünnepet minden kedves listatársunknak!

Üdvözlettel:

Várkonyi Tibor

--
Dr. Várkonyi Tibor ügyvéd, mediátor,