[Csaladtortenet 2] anyakönyvezés helye

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Ápr. 6., P, 10:19:21 CEST

Ez csak országhatáron belül érvényes jogszabály? Ha valaki repülőgépen hal
meg, akkor ott anyakönyvezik, ahol a gép landol? Mi a helyzet azokkal az
emigránsokkal, akik a századforduló körül vándolotak ki az Újvilágba és a
hajón érte őket a halál? Tudomásom szerint a holttesteket általában az
óceánba dobták, többek között a fertőzések elkerülése végett. Egyáltalán
anyakönyvezték ezeket az eseteket?