[Csaladtortenet 2] anyakönyvezés helye

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Ápr. 6., P, 17:03:19 CEST

Kedves Kíváncsiak!

Gondolom, hogy ha a hajón minden előírások szerint történt, akkor volt
utaslista (felszállási és érkezési lista, megtalálhatóak a kikötői papírok
között): ezeket kutatjuk mi is, kikötőre és hajóra lebontva.

A rendes hajónaplóban rögzíteni kellett a történteket, így a halál/temetés
esetét is. A felszállási és érkezési lista közötti különbséggel így
lehetett elszámolni.
Azt már nem tudom, hol lehet kutatni az útközben elhaltak listáját és
történt-e ennek alapján bármiféle anyakönyvezés.

Üdv. Judit