[Csaladtortenet 2] szigorúan off topic - akár már most is törölhető

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Ápr. 6., P, 13:37:20 CEST

Kedves Fórumozók,

április 3-án egy - az én megítélésem szerint - rendkívül gusztustalan és
ártalmas felszólalás hangzott el az Országgyűlésben, napirend után. A
felszólaló, az egyik ellenzéki tömörülés képviselője, az egykori
tiszaeszlári vérvádra emlékezve igyekezett aktuálpolitikai gondolatait
megosztani a többiekkel és a média révén az ország közvéleményével. A cikkre
sokan reagáltak, köztük Huszár Ágnes nyelvész is, akinek cikkét ezen a
linken
<http://galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=129847:solym
osi-eszter-vere&catid=9:vendegek&Itemid=66>  olvashatják azok, akik erre
nyitottak.

Mivel az egykori per - amint a történtek is jelzik - még ma is rengeteg
tévhittel, mendemondával kapcsolódik össze, úgy gondoltam - bár az ügynek a
családkutatáshoz vajmi kevés köze van - talán nem érdektelen felhívnom
Huszár Ágnes írására a figyelmet.

Kérem, hogy ne válaszoljatok az üzenetemre, és itt a fórumon ne fűzzetek
kommentárokat a cikkhez. Elnézést kérek azoktól, akiknek a "delete" gomb
megnyomásával esetleg fáradságot okozok.

Üdv. Hirschler András