[Csaladtortenet 2] segítségnyújtás a listán

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Ápr. 9., H, 23:31:14 CEST

Kedves Judit,
"Igaz, igaz. Mintha csak magam mondtam volna, Ványadt Ványadtovics." -
mondották a Ványadt bácsi című darabban.
Viszont én már mondtam egyszer-kétszer ugyanezt.
Ha 10 ember válaszol magánban helyesen, akkor abból 9 feleslegesen
pazarolt rá időt, márpedig rólunk lévén szó, többé-kevésbé entellektüel
időt.
Ha 1 ember a listára teszi, akkor 9 nem tesz már feleslegesen semmit
(lásd - ma az én piti "segítségem" a kérdés után11 perc alatt megjelent,
nyilván mindenki idejében látta, és nem írta meg Verának ugyanazt).
Az okulás meg olyan, hogy akkor ugyanaz a kérdés egy ideig talán nem
merül fel - kevesebb fárasztás, kevesebb levél.
Tudom, csak Téged ismétellek, de Te kérdezted az egyetértést, és arra az
a válaszom, hogy igen. Mivel magammal gyakran egyetértek.
ÜdWV