[Csaladtortenet 2] segítségnyújtás a listán

KurucsaI Pál kurucsai at gmail.com
2012. Ápr. 10., K, 08:16:17 CEST

Kedves Lista!

Többször előfordult már, hogy egyáltalán nem érkezett válasz a kérdéseimre.
A legtöbb esetben egy, talán két, hébe-hóba több válasz is érkezik.
Én ezekből azt szűrtem le, hogy túl nehéz a kérdésem, ezért nem érkezik
válasz. Viszont ebből az is következik, hogy az egy szem válaszoló
megoldása se biztos, hogy jó. (Hipotetikusan)
Ezért énörülök/örülnék, ha jönnének megerősítő emailek.

A magánban írt válaszoknak meg van az az előnye, hogy a válaszadók nem
befolyásolják a saját megoldásukkal a másik válaszát.

Üdv,
Pali