[Csaladtortenet 2] segítségnyújtás a listán

Szemán József jszeman at citromail.hu
2012. Ápr. 10., K, 10:21:06 CEST

   Kedves Listaolvasók! Többször kértem a segítségeteket és mindig kaptam válaszokat ezekre, amit köszönök.  Egyetértek Judittal, mert a válaszok közül már könnyebben megtalálom a nekem megfelelőt.  Célszerű lenne a "válasz mindenkinek" menűparancs, mert így láthatnánk a javasolt megoldásokat és ha éppen nem is aktuális a felvetett téma, de tanulhatunk ezekből.   üdv: Jóska -- Eredeti üzenet -- Feladó: Babcsányi Judit <babcsanyi.judit at t-online.hu> Címzett: <csaladtortenet at levlista.theka.hu> Elküldve: 2012. április 10. 9:58 Tárgy : Re: [Csaladtortenet 2] segítségnyújtás a listán Kedves Pali!Ha esetleg nehéz a kérdés, és csak egy valaki tudja, az is valami.Tapasztalataim szerint, ha valaki rosszat ír, azt biztos kijavítják a többiek. Ha viszont nem jön több válasz egy után, akkor valószínű, hogy az jó volt, nincs mit hozzátenni.Azért sem jó magánban válaszolni, mert bár nem befolyásol, de nem is lehet kijavítani. Nem mindig olyanok itt a különböző válaszok, hogy átlagolni lehet belőlük a helyeset.Judit----- Original Message ----- From: "KurucsaI Pál" <kurucsai at gmail.com>To: "Wilde Viktor" <wilde.viktor at t-online.hu>Cc: <csaladtortenet at levlista.theka.hu>Sent: Tuesday, April 10, 2012 8:16 AMSubject: Re: [Csaladtortenet 2]segítségnyújtás a listánKedves Lista!Többször előfordult már, hogy egyáltalán nem érkezett válasz a kérdéseimre.A legtöbb esetben egy, talán két, hébe-hóba több válasz is érkezik.Én ezekből azt szűrtem le, hogy túl nehéz a kérdésem, ezért nem érkezikválasz. Viszont ebből az is következik, hogy az egy szem válaszolómegoldása se biztos, hogy jó. (Hipotetikusan)Ezért énörülök/örülnék, ha jönnének megerősítő emailek.A magánban írt válaszoknak meg van az az előnye, hogy a válaszadók nembefolyásolják a saját megoldásukkal a másik válaszát.Üdv,Pali== == == == ==Támogatott csatolmányok:gif, jpeg, gif, png, pdf; Max. méret: ~2,4 MB_____________________________________________________________________________levelező lista honlap: http://levlista.theka.hu/mailman/listinfo/csaladtortenetLevlista fórum: http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/