[Csaladtortenet 2] segítségnyújtás a listán

Babcsányi Judit babcsanyi.judit at t-online.hu
2012. Ápr. 10., K, 09:56:38 CEST

Kedves Pali!

Ha esetleg nehéz a kérdés, és csak egy valaki tudja, az is valami.
Tapasztalataim szerint, ha valaki rosszat ír, azt biztos kijavítják a
többiek. Ha viszont nem jön több válasz egy után, akkor valószínű, hogy az
jó volt, nincs mit hozzátenni.
Azért sem jó magánban válaszolni, mert bár nem befolyásol, de nem is lehet
kijavítani. Nem mindig olyanok itt a különböző válaszok, hogy átlagolni
lehet belőlük a helyeset.

Judit