[Csaladtortenet 2] miért is?

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Ápr. 10., K, 17:06:40 CEST

És persze, mennyi azonos nevű család van egy községen belül is, de vannak
igen elterjedt családnevek is, pl. Szabó, Nagy, Kis.

Hivatalosan a testvérek házassága tiltott, az elsőfokó unokatestvéreké
engedélyhez kötött, a másodfokú unokatestvéreké nem ajánlott.

A kisebb községekben mindenki mindenkinek rokona, tehát nem olyan könnyű
"nem-rokon" házastársat találni a közelben, messzire meg nem nagyon volt
lehetőség udvarolni járni.

Üdv. Judit