[Csaladtortenet 2] Fw: névváltozás oka

Maria Benedek maria.satumare at yahoo.com
2012. Ápr. 12., Cs, 10:43:45 CEST

                   Kedves Dia  !

     A lista szellemében maradva,nagyon kíváncsi lennék,ha Tőled kérdezte volna ezt valaki,Te vajon mit feleltél volna?  Esetleg ,néhány tippet,szeretném,ha elárulnál nekünk  .

     Hasonlóan tűnődöm jómagam is,vajon miért lett az én falumban   a második világháború előtt, a Csatáryakból Cseterky - léánykori nevem ,  de még csak tűnődöm...

    Benedek Mária Szatmár