[Csaladtortenet 2] Anyakönyvezés

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Ápr. 12., Cs, 11:30:17 CEST

Kedves Sándor!

Köszönöm  a tájékoztatást, megkerestem a képeket. Nagyon szeretem
nézegetni az ilyen típusú felvételeket. A tanyavilág szokásai, élete
számomra ismeretlen, minden információt szívesen elolvasok.Gondolom a
romantikus képek ellenére nem lehetett könnyű ott sem az élet.

Másik kedvenc területem a képeket illetően a régi présházak. A
balatonfelvidékiekről külön könyvet is beszereztem.

Üdv. A Éva