[Csaladtortenet 2] unokatestvérek házasodása

"Dr. Balás István" balpista at balpista.hu
2012. Ápr. 13., P, 07:28:34 CEST

Kedves Imi!
Érdekes, amit írsz!
A Corpus Iuris Hungarici 1894 utáni anyagában közzétett törvények címe
alapján nem láttam nyomát annak, hogy 1953 előtt eltörölték volna az
unokatestvérek egymással való házasodásának tilalmát. Persze lehetséges,
hogy elkerülte a figyelmemet, ezért a biztonság kedvéért alkalomadtán
még egyszer ellenőrzöm a két időpont között született törvényeket.
Üdv.:
BalásPista