[Csaladtortenet 2] járványok

Papcsik Béla papcsik.bela at upcmail.hu
2012. Ápr. 18., Sze, 21:50:59 CEST

Kedves Mind!

Régóta akarom írni, mindig elmaradt, most itt a lehetőség: én nagyon
tudnék örülni, ha volna egy összeszedett listánk a magyarországi
járványokról, területileg és össszesítve. Ha csak sejtetni enged sok meg
nem indokolt halálozási okot, azzal is előbbre volnánk sokan.
Jó lenne ezt is összeszedni úgy, mint a molnárokat.
Vagy van ilyen már, feltalálható módon?
üdv
Béla