[Csaladtortenet 2] Listás képviselok Mandátuma

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Ápr. 21., Szo, 02:38:07 CEST

Kedves István,
Te nyilván a német (tartományi és/vagy szövetségi) parlamentre szoktál
szavazni, mert ott élsz, annak a döntései érintenek Téged, az dönti el,
mennyi adót fizess, mennyi nyugdíjat kapsz, a gyerekeidnek kötelező-e
katonának menni, a céged milyen jogi/pénzügyi keretek között
tevékenykedhet, meg még sorolhatnám a végtelenségig, így nyilván a német
rendszer átalakítását céloztad meg.
Korrekt embernek tartván Téged, fel sem merül bennem, hogy a magyar
parlament működését szeretnéd befolyásolni, hiszen az éppen a fentiek
értelmében az itthon élők dolga, nem külföldieké. Meg akkor
felmerülhetne az a teljesen alaptalan látszat, hogy kifejezetten egy
újabb "lex DK"-t javallasz.
No most, a Listán talán 4-5 németországi lakos van, érdemes azért
négy-ötszáz embernek írni, ha csak 4-5 az érintett?
ÜdWV