[Csaladtortenet 2] Fwd: Listás képviselok Mandátuma

Csanád viski Balás balascsanad at gmail.com
2012. Ápr. 21., Szo, 02:53:41 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Csanád viski Balás <balascsanad at gmail.com>
Dátum: 2012. április 21. 2:51
Tárgy: Re: [Csaladtortenet 2] Listás képviselok Mandátuma
Címzett: Wilde Viktor <wilde.viktor at t-online.hu>

*Nekem ezügyben az a tántoríthatatlan véleményem: hogy mindenkinek és főleg
annak a célnak, amelyért kis társaságunk létezik és ezen oldalt életben
tartja sokat használna, ha a lista tartalmát politika, politikai
vélémény-nyíilvánítás mentesen csak a családkutatás ügyének szentelnénk*
*Magam részéről értetlenül állok az ezzel ellentétes, makacsul ismétlődő
kísérletek előtt!!*
*
*
*Mindenkinek jó, békés kutatómunkát kívánok!*
*viski Balás Csanád*

Kedves István,