[Csaladtortenet 2] Családi bonyodalmak

Janos j_kocs at yahoo.com
2012. Ápr. 24., K, 14:32:50 CEST

Kedves Péter!
A Family Tree Maker-ben meg lehet jeleníteni ezeket, de nem feltétlen kell mindenkit egyszerre...
Szerintem külön kell kezelni az ősfát (ebből mindenkinek csak egy jut) és az egyes, távoli ősöktől lejövő család-ágakat, másképp előbb utóbb "falra mászik" a jámbor szemlélődő.

"Bátorításnak", közben-közben meg kell hallgatni az "Apukámnak apukája az én nagytatám..." kezdetű régi nótát - hirtelen nem ugrik be az előadó, vagy a ezt a http://www.youtube.com/watch?v=xL208pYsRiM -n.

Kellemes napot mindenkinkek!
János - Sepsiszentgyörgyről