[Csaladtortenet 2] családi bonyodalmak

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2012. Ápr. 25., Sze, 19:54:55 CEST

Kedves Péter,
Nálam is van rokon házasság, Unokatestvérek vettek el egy testvérpárt, A
másik pedig a nagy múltú Kállay családban két ágam összeért.
A My Heritage programban, a gépre letöltött változatban meg kell keresni
azt a lehetőséget, hogy új emberként már meglévő - előzőleg felvitt -
csdaládtagot tegyen be. Ez így sikerülni feog, de nem a neten. Letöltve a
gépedre.

Jó keresést.
Vezér Ágnes