[Csaladtortenet 2] Porubszky, Pálmay, Sembery, Matis, Sághy, Medveczky

HősNagy-Bella hosbella at koroskabel.hu
2012. Ápr. 24., K, 19:52:46 CEST

Kedves Barátaim!

A Porubszky névvel az utóbbi időben egyre többet találkozom.
A hybbei, a lévai anyakönyvekben elég gykran előfordul.
Porubszky Márton öreg huszárként a franciaországi Molsheim környékén telepedett le a XVIII. században.
A XIX. század elején pozsonyban élt Porubsky Dávid, akinek legalább 13 gyermeke született.

- 1881. november 26-án született Léván Mordényi Sándor. Aja: Ágoston bádogos, anyja: Medveczky Mária, római katolikusok.
- 1888. január 25-én született Medveczky József Léván, apja: József cipész, anyja: Graner Julia. Meghalt 1888. január 4-én.
-  1887. január 9-én Léván Medveczky ferenc. Apja: József cipész, anyja: Graner Júlia. Meghalt 1887. február 22-én.
- 1891. október 11-én született Léván Medveczky Mária Terézia. Apja: dr. medveczky Károly városi tisztiorvos, anyja Sembery Erzsébet.
- 1874. január 20-án született Léván Pálmay János Győző. Apja Pálmay Szilárd főhadnagy, anyja: Nagy Mária.
- 1874. szeptember 8-án született Léván Sembery Béla Sándor lajos. Apja: Sembery Béla ügyvéd, anyja: nagy Erzsébet.
- 1878. július 2-án született Léván Sembery Sándor József. Apja: Sembery Béla ügyvéd, anyja: Nagy Erzsébet.
- 1879. július 31-én született Léván Mathis Karolina. Anyja: Mathis Terézia szakácsnő, aki aranyosmaróti származású, római katolikus. Meghalt: 1880. augusztus 21-én.
- 1867. május 28-án született Mordinyi János Kálmán. Apja: Mordinyi Ágoston, anyja: Medvezky Mária. Római katolikusiok.
- 1870. február 7-én született Mordinyi László Léván. Apja: Mordinyi Ágoston, anyja: Medveczky Mária.
- 1870. április 9-én született Léván Rakovszky Julianna. Apja: Rakovszky Mihály szücs, anyja: Bartal Erzsébet, római katolikus.
- 1870. március 23-án született Léván Sághi József. Apja: Sághi József, anyja: Smryhula Erzsébet. Meghalt 1870. április 24-én.
- 1870. szeptember 26-án született Sághy Anna. Apja: Sághy József, anyja: Petrovics Katalin.
- 1871. július 13-án született Léván Sághi Károly Elemér. Apja: Sághi Zsigmond színész, anja: Kétszeri Anna. Meghalt 1882. október 7-én.
1871. szeptember 9-én született Léván Sági Julianna. Apja: Sági János, anyja: Smerhula Erzsébet, római katolikusok. Meghalt 1872. december 6-án.
- 1871 november 25-én született Sághy István. Apja: Sághy József, anyja: Petrovics Katalin.

Üdv.   Tibor
.