[Csaladtortenet 2] magyar ékezetek kezelése a kül programokban?

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Ápr. 24., K, 22:41:15 CEST

Kedves Kutatók,

A PAF 5.2.18.0 verziója UTF--8 kódot használ, s el tud fogadni minden
magyar betűt (meg arabot, kínait, cirillt is - ahogy tudom).

Úgyszintén a PAF Companion. Nálam 5.7.4 verziója van, amit le kellett
tölteni a szerző honlapjáról, és azután regisztrálni kellett a
mormonoknál; de ha a legutóbbi változatát onnan letöltötted, akkor ezt a
verziót is elfogadja külön fizetés nélkül. Most már csak az a kérdés,
hol találtam meg a szerzőt? Itt kell megprószálni:

http://progenygenealogy.com/downloads/paf-companion-download.aspx

S itt adják meg hogyan kell E-mailben értesíteni őket:

http://productsupport.familysearch.org/supportroot/Eng/Frameset_Products.asp?ReqPg=EntryDetails.asp&entryid=Q100350555502615&version=2&FAQ=PAFCOMP&Product=PAFCOMP&Color=green&DisplayName=Personal+Ancestral+File+Companion

- bár azt hiszem az US-en kívül a regionális elosztó központokhoz kell
fordulni.

Üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com