[Csaladtortenet 2] családi bonyodalmak

Szórád Péter erry at t-online.hu
2012. Ápr. 26., Cs, 13:55:33 CEST

Köszönöm Ágnes,
ezt fogom tenni.
Eddig is használtam mindkét változatot, és váltogattam a projekteket. Különböző nagyszülői ágak elválasztásával próbáltam kijátszani a 250 fős korlátot, különböző e-mail címekről bejelentkezve, persze időnként belebonyolódtam. Most éppen a vezeték és keresztnév sorrendjével küzdök. Kezdetben nem találtam meg a beállítási lehetőséget, és mivel nagyon kényes és büszke vagyok a magyar névhasználati sorrendre, a felvitelnél a keresztnévhez írtam a vezetéknevet és fordítva. Persze ez okozott némi zavart a program használatában. Most sikerült megtalálni a helyes beállítást, és most azon küzdök, hogy értelemszerűen visszaírjam a neveket.
Üdvözlettel Péter.